29 września 2016

FAQ

1.Jak wygląda procedura zamówienia ?

Po wstępnym zadaniu pytania na stronie kontaktowej, kontaktujemy się z klientem, aby doprecyzować temat zamówienia i inne niezbędne elementy potrzebne do wykonania zlecenia.

2.Jaka jest gwarancja wykonania usługi na najwyższym poziomie?

W firmie pracują osoby, które ukończyły studia podyplomowe o specjalności broker informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz broker sieci na Politechnice Śląskiej i posiadają specjalistyczną wiedzę do wykonania zlecenia.

3.Czy usługi ograniczają się tylko do rynku polskiego?

Nie. Zajmujemy się wyszukiwaniem informacji z Polski jak i całego świata. Wyszukiwaniu informacji z najdalszych zakątków świata korzystamy z lokalnych zasobów internetowych ( wyszukiwarki, gazety, bazy danych), co pozwala na bardzo precyzyjne dotarcie do szukanych tematów.
Współpracujemy z tłumaczami, jak i ekspertami z różnych dziedzin gospodarki, nauki i medycyny.

4.Jaka jest cena za wykonaną usługę?

Każde zlecenie jest inne, dlatego indywidualnie wyceniamy każdą usługę.

5.W jaki sposób można dokonać zapłaty?

Preferujemy dokonanie przelewu bankowego na konto firmowe, możliwy jest także przelew poprzez serwis internetowy PayPal.