Sentiment Analysis- jak analizować nastroje w internecie ?

Monitoring internetu jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi każdej organizacji lub celebryty. Istnieje bardzo wiele bezpłatnych lub płatnych narzędzi monitoringu, które mają różne funkcje umożliwiające uzyskanie opinii o firmie, usłudze, produkcie lub konkurencji. Jednym z ciekawszych narzędzi jest polski SentiOne, dzięki, któremu możemy poznać opinię na temat swojej marki lub konkurencji. Algorytm dopasowany do sentiment analysis podaje wyniki w trzech kategoriach: uczucia pozytywne, neutralne i negatywne.
SentiOne daje możliwość wykupienia kilku pakietów w zależności od naszych potrzeb i możliwości finansowych. Do najciekawszych funkcji programu należą: aktualizacja monitorowanych tematów w czasie rzeczywistym w 26 krajach, sprawdzenie zasięgu dyskusji, ilości polubień i udostępnień, identyfikacja liderów opinii oraz analiza płci. Wszystkie nasze wyniki możemy w łatwy sposób pobrać i wygenerować w formie raportów w różnych formatach (pdf,csv,xls,png), a następnie automatycznie przeanalizować, tworząc własne tagi oraz porównania różnych tematów na kilku wykresach. W pakiecie PRO mamy jeszcze możliwość sprawdzenia geolokalizacji publikowanych komentarzy, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą odnaleźć swoich klientów.
Przez 14 dni możemy bezpłatnie korzystać z SentiOne i przekonać się o korzyściach dla firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.